VM-guld sverige!!!

Jag hade precis vänt tillbaka dygnet och då ska det vara jävla ishockeyfinal hela natten! Kollade på finalen hos Janzon med Oscar, Ville, Johanna och Max. Matchen var skitbra, Sverige dominerade nästna hela matchen och avgjorde till slut i Suddendeath. Kan det bli mer spännande liksom??
-
Idag, har väl inga direkta planer. Kanske blir en tur till doktorn. Vi ska ringa Skandia nu och se om vi får en tid idag eller typ nästa vecka. Hoppas idag, jag har så sjukt ont i mitt öra. Lever på alvedon.
-
Johannis ska ringa mig när hon är påväg hem från stan så lär väl träffa den lilla bruttan.
Ha en fin dag!
love -H


Taggade killar igår. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback