19 Januari 2012 21.48

Hej, tänkte börja med att säga att jag märkt att det inte står tid och datum på mina inlägg. Det är ju rätt så störigt, men eftersom att jag är helt efterbilven när det gäller att fixa design och allt sånt på bloggen så kommer jag bara skriva datum och tid i början av inlägget eller som rubrik. Men snart när Karin (har inte frågat henne men ska snart, hehe) fixar min design så kommer allt fixas och bloggen bli skitsnygg! Måste bara få det gjort någon gång..
-
Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter en banan. Har precis tränat med laget (fotboll) första gången på över en månad. Guud vad kul det var! Jag har verkligen saknat fotbollen men framför allt laget!
-
Idag. Spanska, Människans Språk, Lunch, Samhällskunskap, Naturkunskap. Efter skolan filmade vi till vår spanska film som aldrig blir klar! Det enda jag gör är att filma, filma, filma.. är verkligen sjukt trött på den där jävla spanska filmen. Fellan, som ja träffade på tåget hem, påpekade att här på bloggen skriver jag att det enda jag gör är att filmar och pluggar naturkunskap typ, vilket liv... Men nu är det helg och då blir det roligare!
Bild från Människans Språk lektionen, vi har nu börjar läsa kinesiska...!


Världens finaste Astrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback