Sova.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag låter som en gammal kärring men jag är så sjukt trött så jag håller på att somna framför datorn. Har bara gått fyra dagar i skolan och redan är jag helt slutkörd. Hur ska den här terminen gå..
-
Idag. Skola. Gymmet. Hemmakväll.
-
Imorgon ska jag gymma med Astrid, sen ska vi möta upp Karin, Linn och förhoppningsvis Tinin och Kajsa. Vi ska gå och fika på Il café där Clara jobbar. På kvällen är det släktmiddag som gäller, efter det får jag se. Kanske hittar på något. Hoppas ni haft en grym fredag! Puss och godnatt!
love -H


Jag har verkligen fastnat för overknee strumpor. Det är skitsnyggt!
Med ett par nylonstrumpor och svarta overknee strumpor. Måste
skaffa mig ett par!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback