Överraskningsfest!

Det var sjukaste kvällen igår. Oförglömlig, minst sagt! För ni som inte vet så fyller jag 17år nästa lördag och igår kväll åkte jag hem till Tintin för att ha tjejkväll med henne, Karin och Astrid. När jag kommer dit så är det helt mörkt i lägenheten och Tinin säger att Astrid och Karin är försenade.
-
När jag kliver in i vardagsrummet tänds lampan, musiken sätts på, balonger flyger överallt och 12 underbara tjejor hoppar fram och skriker ÖÖÖÖVVVEEERRRAASSKNIIING! Alla mina fina, underbara, bästa vänner är där. Med tutor, balonger, festklädda!
-
Jag blev helt sjukt chockad! Jag hade ingen som helst aning, helt clueless! Jag blev så glad, det går inte ens och beskriva hur glad jag blev! Alla mina "Kallhälls" kompisar och mina "nya" kompisar på gymnasiet, som aldrig har träffat varandra förut, har tillsammans fixat en överraskningsfest åt mig. HUR UNDERBARA?!?
-
Jag är så glad att jag har hittat så sjukt fina och underbara vänner, älskar er allihopa galet mycket! Ni är dom allra bästa!
-
Tillbaks till kvällen, efter att dom överraskat mig så gick vi till tacobar och åt middag sen kom vi hem och jag fick tårta och öppnade presenter. Jättefina presenter och jättegod tårta som Astrid bakat (lilla husmor). Efter det blev det kortspel, musik, dans. Det kom lite fler folk och det blev typ lite fekke. Sjukt rolig kväll.
Den enda bilden jag har just nu, men kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback