Öroninflamation

Kom precis hem efter en lång dag och har hoppat i myskläderna och ska lägga mig i sängen nu. Började med att åka till närakuten i Jakobsberg med min onda öra. Det visade sig att jag har öroninflamation och fick penicillin. Ni som har haft öroninflamation vet hur vidrigt ont det gör, ibland känns det helt outhärdligt. Jag kanske är mesig men det gör sjukt ont. Men nu har jag fått penicillin som jag ska äta i fem dagar i alla fall så det kommer bli bra. Det jobbiga med penicillinet är att det är "fastande". Jag får inte äta något 1h innan och 2h efter (minst) Så två gånger om dagen får jag inte äta något på 3h.. För mig som småäter hela tiden passar det här inte alls bra :(
-
Efter läkarbesöket åkte jag, frida, johanna, felicia, ville och ellen in till Kungsträgården och firade Junior Hockeylagets VM-guld. Vi och hundratusen andra människor så att säga. Det var fullt med folk, helt sjukt. Men det var kul, det var verkligen bra stämning. Vissa av killarna i laget går liksom i trean. Fatta vad sjukt att vara med om något så stort när man är 18 år!
-
Kvällen då, chill hos Ellen. Middag på Kallhälls Pizzera. Chill hos Madde. Trevlig kväll.
Nu är jag dödstrött. Godnatt!
love -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback