Onsdag

Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej. Har bara 3 lektioner på onsdagar så det är skönt. Efter skolan skulle vi egentligen spela in våran film till spanskan som planerat men allt bara strulade så vi ska ta det imorgon istället. Tänkte att jag skulle åka hem och plugga matte istället men så blev det såklart inte. Gud vad jag hatar matte, det är så svårt och jag har jättesvårt att förstå nånting. Sjukt skönt att jag slipper läsa matte i 2:an. På tal om det så är det dags att välja individuellt val nu till 2:an. Jag har inte riktigt bestämt mig men tror jag att jag ska välja Psykologi & Filosofi. Jag vill egentligen inte läsa filosofi men det är liksom "package-deal. Filosofi ena terminen och psykologi den andra. Sedan ska jag också välja Tyska 1 som utökat schema.
-
Nu ska jag laga middag till familjen. Puss!
love -H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback