Onsdag 25 Januari 2012

Hej, idag hade jag sovmorgon. Gick upp halv åtte, häärligt. Hade bara tre lektioner idag som vanligt. Samhällskunskap, Matematik och till slut naturkunskap. Hade energiprov, men det gick rätt bra. Åt lunch i skolan, det var pannkakor, så jävla gott! Efter det gymmade jag med Karin och mötte sen upp Linn och Clara snabbt innan jag åkte hem.
-
Ikväll blir det träning. Jag är inte så taggad, jag var det men fick reda på att vi inte ska ha inomhus träning utan att vi ska typ ha styrka i omklädningsrummet eller springa typ :'( Men det är säkert kul när man väl pallrar sig iväg, så brukar det vara.
-
Nu ska jag göra min spanska läxa och äta middag. Puss!
love -H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback