Myskväll

Igår kom Cornelia & Johanna hit och vi lagade jättegod middag (ellr jag och johanna lagade, coneh fick inte hjälpa till) Sen kom Sanna Panna också. Vi tjockade oss i min soffa, kollade gladiatorerna, karatefylla och film. Sedan sov brudarna kvar här och så åt vi kladdkakemuffins till frukost! :)
-
Efter allt tjockande igår känner man sig lite tvingad att träna idag måste jag säga. Bokat Zumba kl.16. Det ska bli skitkul, zumba är jätteruuligt! Ska försöka hinna köpa ny mascara innan ja tränar men får se om jag hinner. Nu ska jag i alla fall göra mig iordning för att dra. Ha en härlig söndag!
love -H


Världens godaste middag!

Min söta katt som gillar att sova I min väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback