Luren är knas...

Spenderade kvällen först hemma hos mig och åt god middag med familjen + J, sedan drog vi till J och kollade film och myste. Eller ska man skriva mös? Det kan man väl inte göra, mös är väl inget ord? Jag är lite förvirrad på den punkten men jag kör på med "myste". Vi kollade filmen "Water for Elephants". Jättebra film!
-
Imorgon ska jag och J till Tele2. Min telefon är knas. Min spärr (alltså så mycket jag får ringa för i månaden) är 400kr. Vi betalade fakturan för 2 dagar sen och nu när jag ringer saldokontroll påstår dem att jag har ringt och smsat för 400kr de två senaste dagarna! Helt sjukt! Så nu kan jag varken ringa eller smsa någon, känner mig lite socialt handikappad måste jag säga. Det bär alltså av till Tele2 imorgon, måste reda ut den här skiten.
-
På kvällen imorgon ska jag träffa min så enormt saknade soulmate! Vi ska bara mysa, äta godis och umgås! Har saknar den bruden sjukt mycket kan jag säga! Längtar tills imorgon.
love -H


Två fina plagg som jag inte skulle ha något emot att ha hängandes i garderoben. Jag gillar speciellt klänningen, jättefin vinterklänning från Bikbok som man kan ha till nylonstrumor och svarta pumps.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

min klänning hihi :D

2012-01-08 @ 21:53:15
URL: http://hjarncirkulerande.webblogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Hannah,



Tråkigt att se att du har problem med ditt abonnemang. Hoppas att du fått hjälp med ditt ärende, mejla mig gärna om du har några frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2012-01-10 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback