Lördag 14 Januari 2012

Kom precis hem från släktmiddag. "Petrini-middagen". Det var trevligt. Jag har precis fått en ny kusin och en ny syssling. De är inte ens ett år (båda två) tror jag. Så himla söta och fina! Jag har baby-fever, som min bror säger. Haha. Imorgon kommer mina andra småkusiner hit så ska vi ha typ "julgransplundring". Det ska bli jättemysigt.
-
Har inte varit hemma på hela dagen. Åkte hemifrån 12, gymmade med Astrid. Sen mötte vi Karin och så gick vi till cafét där Clara jobbar och satt där ett rätt bra tag faktiskt. Efter det så åkte jag till Spånga och drog hem till Farfar för släktmiddagen. Trevlig dag.
-
Clara gjorde goda mackor till oss.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback