Kista Centrum

Hej, nu har jag äntligen lite tid att blogga. Igår så kollade vi på Junior VM i hockey hos J. Det var semifinal och Sverige spöade Finland på straffar, sjukligt spännande! Efter det gick vi ut en sväng, kom hem 4-5 där omkring.

Idag åkte jag till Kista med min pappa och bror, vi såg den nya Sherlock Holmes filmen Game of shadows. Den var jättebra! Gå och se den! Det var lite struligt med bion, vi fick de de första minuterna av filmen utan bild, lite störigt men personalen fixade det hyggligt snabbt. Men det dom jag tyckte var dåligt var att de märkte inte utan vi var tvugna att säga till. Man tycker ju att de borde ha lite mer koll på föreställningarna. Filmen var i alla fall skitbra, hoppas det kommer en 3a.
-
Efter bion åt vi middag på Levinsky's. Åt inte så mycket dock, var helt mätt efter allt godis, läsk och popcorn från bion. Efter det blev det en liten shoppingtur med mamma. Köpte en jättefin klänning på mitt favoritmärke VILA. Bild kommer.
-
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.
love -H




Big-O och Hank


Igår natt låg det fullt med snö på marken men när man gick ut genom dörren idag
så hade den såklart smält till vatten och slask. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback