Kapten Röd - Ju mer dom spottar

Sitter och lyssnar på musik och försöker plugga naturkunskap!!!! Det går INTE bra. Jag ska göra ett prov på grejer som vi hade förra året, typ i november/december. Jag har fan glömt allt! DUBBELT SÅ MYCKET PLUGG! Fuckfuckfuck. Det är riktig tråkig skit också, typ sjöar, jord och skogar.
-
Jag hade en heemsk morgon!!  Gick upp en kvart innan jag skulle gå hemifrån! Men jag har idrott på morgonen så jag skulle inte sminka mig eller något så jag hann precis, fick springa till tåget och hade tröjan på mig ut och in och grejer!
-
Hade tre lektioner idag, Idrott, Naturkunskap, Italienska och slutade efter lunch. Då gick jag och Karin till gymmet och körde lite sådär. Efter det drog jag hem, orkade inte duscha på gymmet. Jag vet, äckligt men skulle ändå duscha hemma och ja ville hinna med tåget!
-
Nu ska jag fortsätta med att forska om insjöar!
love -H
Droooogeen!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback