Fredag imorgon!

Idag har varit en jättetråkig dag på bloggen men det ska bli bättre imorgon lovar jag. Som sagt så filmade vi idag och det var så sjuukt jobbigt, jag förstår inte varför men vi filmade i flera timmar och när vi var klara så var jag helt död! Men vi fick en del gjort i alla fall. Om det går så ska jag försöka lägga in något klipp här.
-
Imorgon är det fredag! Gud vad skönt! Ska träna med Karin efter skolan och sen ska jag hem och bara vara hemma hela kvällen. Kanske höra med några vänner vad dom har för mig. Har inte sett dom på hela veckan.. Men vi får se imorgon. Har inga stora planer i alla fall och det känns skönt. Även fast jag slutat äta penicillin så känner jag att ja fortfarande inte är helt frisk i örat och vill bli helt frisk. Pallar inte något jävla återfall och skit.
-
Ska sova nu, uppgång kl.6 imorgon! Godnatt på er!
love -H


Beyoncé

Miranda Kerr


Rosie Huntington-Whiteley

Jättefina långklänningar på jättevackra kvinnor. Beyoncé strålar verkligen! Hennes klänning är verkligen jättefin! Miranda Kerr, oskuldsfull och vacker och så Rosie Huntington-Whiteley, för jävla sexig. Sjuuukt snygg klänning! Jag dör, klänningen är från Burberry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback