BoooooootyExpress!

Idag har varit en sån där jobbig dag, var hur trött som helst imorse. Samhällskunskap, Matematik, Naturkunskap. Slutade starx innan 1 och chillade hos Tirran tills 2 då ja drog till skolan för att göra mitt Naturkunskaps Prov. Det gick verkligen åt helvete, kunde fan inte gått sämre. Det störiga var ju att jag kunde grejerna men av någon anledning trodde ja dom var fel och skrev dom inte!?!?! Fan vad arg jag blir på mig själv! Men det är inte hela världen. Efter provet gick jag och Tintin på BootyExpress. Asso varje gång jag går det passet vill jag bara dö! Det är sjukt jobbigt men så härligt efteråt!
-
Nu ska jag ta en lång varm dusch och sedan krypa ner i sängen. Godnatt på er!
love -H


Jättefin bild som Linn ritade. Vi hade en uppgift att göra en affisch till Öppna Huset, för att locka elever i 9an att börja på Södra Latin. Linn ritade alltså den här bilden, helt själv utan mall eller något. Alla i klassen blev sjukt imponerade. Vilken jävla begåvning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback