5 januari

Hejhej, hoppas ni har haft en fin dag. Jag har haft en jättebra dag. Träffade Clara och Linn och vi satte oss på ett mysigt café vid S:t Eriksplan. Där satt vi hela dagen, från 12 till 5, hehe. Vi ska göra en film i spanskan så vi satt och skrev på manuset, åt lunch, drack kaffe och myste. Det var jättetrevligt. Dina och Anna kom förbi en sväng också, mysmys.
-
Ikväll ska vi hem till Janzon och kolla på JVM (junior VM) finalen i ishockey. Sverige mot Ryssland tror jag eller så är det Kanada. Heejja Sverige! Men det spelas i Kanada och det är ju tidskillnad så matchen börjar på 02.00 på natten, men vad fan, Sverige är ju aldrig i final så!
-
Nu ska jag äta middag och chilla tills J ringer mig, då ska jag möta upp henne och C och så drar vi till Janzon.
love -H


Fina Clara!


Åt en jättegod ceasar sallad till lunch, utan kyckling! Trodde att det var kycklingen som gjorde
hela grejen men den här salladen var smaskig som fan, haha. Det var fräschare och liksom
"lättare" utan kycklingen och billigare... hehe! :)


Jättedålig bild, men såhär såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback