Sista dagen på 2011

Godmorgon, sista dagen på 2011! Vad ska ni hitta på idag? Jag har en massa grejer jag måste göra, det mesta är grejer som ska fixas inför ikväll. Jag har inte ens bestämt mig vad jag ska ha på mig.. bra med planering där! Så det är bara att sätta igång, men först ska jag äta frukost. Men jag vill typ inte äta sån äcklig vanlig frukost, är sugen på typ "utomlands" frukost, massa färsk frukt, nypressad juice.. det låter gott. Nej, det får bli knäckemackor :( Ikväll ska jag äta middag med vänner och sedan blir det fest! Men nu: frukost!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SVAR hihi ja, love it!!

2011-12-31 @ 15:32:57
URL: http://hjarncirkulerande.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback