Mellandagsrea

Hej!
Hur har er dag varit? Vaknade tidigt och mötte upp J & C så åkte vi in till stan för att shoppa på mellandagsrean. Vi var där och hängde på låset när Gallerian öppnade, hehe. Det var inte så jättemycket fint på rean men jag hittade några grejer som jag är riktigt nöjd med, bilder kommer snart. Helt sjukt mycket folk, speciellt butikerna på drottninggatan är ju helt proppade med folk, det går nästan inte att röra sig inne i vissa butiker, menmen. På eftermiddag/kvällen har jag och J bara legat i soffan och kollat film, hur mysigt som helst.
:)
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, är sjukt trött. "Dagmar" (stormen) höll mig vaken inatt.
Imorgon ska jag också upp ganska tidigt, ska gymma med A.
love -H
Dagens, Uggs - Vagabond, Jeans - ginatricot, Svart linne - ginatricot, Skinjacka - carlings, Halsduk - Topshop, Väska - Longchamp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback