27 december

Hej, håller just nu på att laga nudlar. När dom är klara ska jag sätta mig framför datan med nudlarna och en iskall cola och titta på någon bra film.. GUD VAD DET ÄR SKÖNT MED LOV, hehe. Efter det blir det raka vägen till sängen, jag är verkligen sjukt trött.
Gymmade med A idag, vi körde rätt hårt och jag har redan lite träningsvärk i nacken och axlarna. Efter gymmet blev det lunch och vi kikade även lite på mellandagsrean. Köpte en halsduk på H&M, stor, svart och jättemysig. Jag behövde faktiskt en ny svart halsduk. Min gamla har jag haft i flera år och är helt utsliten.
love -H


Fina Astrid.





Kommentarer
Postat av: johannis

Och fina hannah.a

2011-12-27 @ 21:51:17
Postat av: Hannah

tack gulle! <3

2011-12-27 @ 23:41:39
Postat av: Cornelia

man blir ju hungrig när man ser maten.... :')

2011-12-27 @ 23:42:02
URL: http://hjarncirkulerande.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Cornelia: Salladen var helt sjukt god! Vi måste gå och äta där någon dag! <3

2011-12-27 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback